Heb je een vraag of wil je meer informatie over OZO?

Neem contact op met onze helpdesk:

Wij zijn bereikbaar van:

  • ma t/m vrij 9.00 – 12.30 uur
  • ma t/m vrij 13:00 – 17:00 uur

Ons team helpt je graag verder!

Welke vraag je ook hebt, OZO staat klaar om je te helpen. Neem contact op zodat de helpdesk antwoord kan geven op je vragen. Helpdeskmedewerker Judith: "Het geeft mij voldoening wanneer ik door te luisteren, de juiste vraag uit het verhaal kan halen om zo een passende oplossing te bieden."

Veelgestelde vragen

Ja! Zo kun je altijd en overal inloggen en communiceren. Download de app via deze link als je een iPhone of iPad hebt en via deze link als een telefoon of tablet van een ander merk hebt.

Ben je cliënt of mantelzorger? Vul dan onderstaand contactformulier in. Als je professionals bent of je een nieuwe organisatie wilt aanmelden, vul je dit aanmeldformulier in.

Ga naar ozo.zorgverband.nl en klik op gebruikersnaam vergeten? of wachtwoord vergeten?

Ga naar ozo.zorgverband.nl en klik op toegang geblokkeerd?

Vul daarvoor het contactformulier onder de veelgestelde vragen in.

Het kan onverhoopt voorkomen dat onze mail in de map ‘ongewenst’ of ‘spam’ terecht is gekomen. Check daarom deze mappen en zoek eventueel op ‘OZOverbindzorg’.

Als je voor een organisatie werkt, kan het voorkomen dat onze mail wordt geblokkeerd door de mailserver. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met jouw ICT-afdeling.

Daarnaast komen menselijke fouten voor. Het kan zijn dat je een typfout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres.

Kunnen we je helpen? Stuur je bericht

Heb je een vraag die langer kan wachten of zijn we nu niet bereikbaar? Stel je vraag dan via het contactformulier. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen te reageren.  

Bedankt voor je bericht

Bedankt voor je bericht. We nemen z.s.m. contact met je op. Heb je nog een vraag? Reset het formulier d.m.v. onderstaande knop.

Oops! Something went wrong while submitting the form.