Vraag bij je huisarts na of men al met OZO werkt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl, het contactformulier of bel naar 088 – 6030800.
Veelgestelde vragen
Als naaste van een cliënt vraag je een account aan via de coördinator of huisarts. Lukt dit niet? Neem dan contact op via helpdesk@ozoverbindzorg.nl, het contactformulier of bel naar 088 – 6030800.
Ja, OZO is veilig. OZO wordt jaarlijks getoetst via het ISO 27001- en NEN 7510 certificaat voor informatiebeveiliging. Daarbij wordt gekeken of OZO zich houdt aan de geldende procedures en maatregelen die vanuit de certificaten genomen moeten worden. Ook met aangesloten organisaties hebben we afspraken over wederzijdse verplichtingen en verantwoordelijkheden via een samenwerkingsovereenkomst.
Onze privacyverklaring legt uit welke gegevens wij opslaan en waarom. Hier kun je de privacyverklaring voor cliënten/jeugdigen, (persoonlijke) relaties en professionals downloaden.
Nee, je kunt zelf aangeven wie wat mag zien. Je geeft zelf toestemming aan degenen die jouw persoonsgegevens en documenten in mogen zien. Berichten zijn alleen zichtbaar voor degenen in de verzendlijst.
OZO verbindt jou met de mensen die jou ondersteunen. Dat betekent dat jullie onderling berichten kunnen delen, inclusief bijlagen zoals foto’s, video’s en documenten. Daarnaast kunnen jullie afspraken maken, videobellen en vragenlijsten invullen. Er zijn ook specifieke modules beschikbaar voor thuismetingen, apotheek-bestellingen en digitale handtekeningen.