Vacature 
Medewerker financiële administratie

Ben jij de enthousiaste en nauwkeurige medewerker voor de financiële administratie? In deze rol werk je nauw samen met verschillende afdelingen binnen OZO en draag je bij aan een soepel verloop van de dagelijkse bedrijfsvoering.

Dienstverband

Parttime

Aantal uren

16 - 20 uren

Opleidingsniveau

MBO

Vacature omschrijving

OZO is een groeiende organisatie in de zorg- en welzijnssector. Wij maken de communicatie rondom de cliënt makkelijker en veiliger. We willen iedereen in een zorgnetwerk verbinden en ontlasten om de totale zorg simpeler, efficiënter en toekomstbestendiger te maken. We brengen mensen, organisaties en informatie bij elkaar. Met als doel een volledig verbonden zorgecosysteem, zodat 100% netwerkzorg mogelijk wordt voor iedereen die zorg geeft en ontvangt. 

Functieomschrijving: 
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige medewerker voor de financiële administratie. In deze rol werk je nauw samen met verschillende afdelingen binnen OZO en draag je bij aan een soepel verloop van de dagelijkse bedrijfsvoering. 

Taken en verantwoordelijkheden:

• Verwerken van financiële administratie; waaronder facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer.

• Voorbereiden van financiële rapportages en budgetoverzichten.

• Ondersteunen bij de maand- en jaarafsluitingen.

• Aanvragen en verantwoorden subsidies aan gemeenten.

Wij vragen:

• Een afgeronde MBO-4 opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld Bedrijfsadministratie).

• Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

• Digitaal vaardig en goede kennis van MS Office.

• Ervaring met power BI is een pré, maar geen vereiste.

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

• Nauwkeurigheid en oog voor detail.

• Proactieve en flexibele werkhouding.

• Kennis van salarisverwerking is een pré, maar geen vereiste.

Wij bieden:

• Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische organisatie.

• Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

• Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

• Mogelijkheid tot (deels) thuiswerken.

• Een gezonde werkcultuur waar jij kunt doen waar je goed in bent en waar je blij van wordt.

• Vrijheid om de functie in te vullen en te ontwikkelen.

• Een maatschappelijk relevante organisatie met enthousiaste collega’s!

Meer weten? Reageren?

Voor inhoudelijke  vragen kun je contact opnemen met Freek Kleijkers via de e-mail: freek@ozoverbindzorg.nl en voor procedurele vragen kun je contact opnemen met Marieke Willems via telefoonnummer: 06-11354251, zij is bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag.

Of stuur gelijk je motivatiebrief en CV naar HRM@ozoverbindzorg.nl.

Deze vacature sluit zodra wij de functie hebben kunnen invullen met een passende kandidaat.

Over OZO

Team

Gezellig team

OZO heeft een gezellig team. We organiseren regelmatig uitjes en borrels. We geloven dat een goede werksfeer essentieel is voor het behalen van onze gezamenlijke missie

Impact

Maak maatschappelijk impact

Maak bij OZO echt verschil in de zorg. Als
B-corp werken we sociaal en duurzaam, met de focus op mens en maatschappij.

Hybride

Flexibel werken

Geniet van de mogelijkheid om flexibel en hybride te werken, zodat je werk en privé goed kunt combineren.

Voorwaarden

Goede arbeidsvoorwaarden

We bieden aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden die passen bij jouw behoeften. Daarnaast is er een personeelsvertegenwoordiging (PVT) die zorgt voor een goede werkomgeving en jouw belangen behartigt.

Solliciteer direct

Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan direct door onderstaand formulier in te vullen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bedankt voor het indienen van je sollicitatie

Bedankt voor het indienen van je sollicitatie. We nemen z.s.m. contact met je op. Wil je meer weten over onze organisatie? Neem een kijkje op onze over ons pagina.

Over ons
Er is iets fout gegaan. Controleer je gegevens.

Toch op zoek naar iets anders?
Bekijk onze andere vacatures.